Karnival Cinta Masjid

Salam semua..


POSTER KARNIVAL CINTA MASJID

Esok 14/4/2012 saya akan buka booth di Karnival Cinta Masjid anjuran TV9..
Lokasi di  Masjid Al Azim, Pandan Indah...sekiranya anda berada di sekitarnya boleh lah singgah ke booth Tupperware Brands saya, saya akan berada di sana dari pukul 8.30 pagi sehingga 11.00 malam..

Selain itu terdapat pelbagai program menarik yang akan berlangsung di sana antaranya Siaran Langsung Assalamualaikum dan Rakaman 60min bersama Ustaz Don...dan pelbagai lagi..

Tepon saya ye..0132550217 untuk mendapatkan baucer special pembelian di booth saya... Ada jualan, bagi yang nak daftar pun boleh atau nak tanya sebarang pertanyaan :~)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Produk Nutrimetics