Tawaran saya 2013

Malam ni saya buat 2 entry la ye..asyik sibuk update kat fb sampai blogku ni tak dikemaskini la plak...Blog yang banyak berjasa kepadaku sebelum celik IT dengan fb..Terima kasih kepada rakan ku yang sudi mengajar cara2 nak buka fb dulu dan buat blog Pn. Mastura..


Bagi saya sama ada blog atau fb ada kelebihan masing-masing. Terpulanglah kepada pengguna sama ada nak guna fb atau blog. Oklah saya tengok kat statistik blog saya ni ramai yang melihat dan membeli "clearance" yang saya buat, jadi bagi awal tahun 2013 ni saya nak sambung la ye dengan stok lama tapi item baru..



Full Set level pink...sold out

Tempting treat....sold 25/1/13

Ice Cream maker ...sold out 25/1/13

Level 1 pink ...sold out

Pink Ruby counterpart..sold to Nurul 9/2/13

oklah ni dulu buat setakat ni...item2 lain pun ada jugak..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Kelebihan Nutri Rich Oil..