Posto2 dan Hadiah

Salam semua..

Rasanya dah lama x menulis kat blog saya ni kan..Hu3...skang ni agak bz dgn anak2 yang bersekolah ..

Oklah ni pic sebenar item2 dalam katalog bulan Jan 2013 ye..Ni barang2 yg saya beli minggu lepas, hu3 penuh satu bonet belakang..Ada sebahagian barang2 ni dah sampai kepada tuan empunya..Terima kasih ye rakan2 yang sudi membeli dengan saya..(^_^). Maka tercapailah sudah set level yang diinginkan..Level 1 dan hostess yang sangat cantik..


Ni plak setelah dikeluarkan dari bonet kete..OT Topper Small tersorok kat belakang ot spring tu..

Ni gambar real punya..besar dan memang puas hati..amik kata2 Ayume.

Hari isnin 7/1/13 sesi pengeposan dan penghantaran barang ke tuan empunya..Salah seorangnya adalah cst ku sendiri iaitu Kak Aya. Malamnya pi ke Tesco Ampang untuk sesi pengeposan 3 parcel ke Labuan, Melaka dan Selangor. Mak oi, ramainya orang pos barang hari tu.Sampaikan pukul 9.05pm la mereka layan.TERBAIK layanan..Alhamdulillah, satu parcel dah selamat sampai ke tangan tuan empunya..

Alamak senget la plak

Ni plak pic cstku Nurul Izzati yang sedang menerima hadiah daripada Kak As, upline ku..Dapat hadiah sama kale dengan baju dia dan Durrah..Lengkap sudah set kale oren yang dia dapat dari saya.


Oklah...esok saya try update lagi barang2 yg ada offer..dah penat taip ni.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Kelebihan Nutri Rich Oil..