Katalog Jun/2014

Salam Jumaat, Penghulu Segala Hari.
 
Hari ni saya nak upload katalog baru bagi bulan Jun 2014. Walau dah hampir 5 hari barang dalam katalog ni dah boleh beli..Sekiranya anda berminat dengan produk2 tupperware anda boleh sms/whatsapp/talk 0132550217 yea...
 
Untuk makluman anda juga, saya tengah sarat mengandung maka saya dah x boleh buat pengeposan barang setiap hari ye..
 
Okey.....jom layan katalog baru ni...
 



























 
Okey...berminat jangan malu/segan utk bertanya harga ye..Sekiranya berminat utk dapat diskaun yang best dan nak buat side income boleh je tanya saya.Memang TERBAIK sekiranya anda menjadi ahli dibawah saya...0132550217

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Testimoni LECITHIN SHAKLEE