Lama x update blog

Pejam celik, pejam celik dah sampai bulan Disember 2013..Kesibukan dengan kerja hakiki menyebabkan saya sudah lama x update blog ni..Maaf ye..Banyak tawaran menarik yang tak sempat saya upload. Namun alhamdulillah rezeki saya masih ada dalam bisness ni walau saya buat secara part time..
 
Cukup la untuk membantu mana2 yang patut dalam perbenlanjaan bulanan. Saya amat berterima kasih kepada partner2 aka downline saya yang sama2 membuat jualan dalam setiap bulan. Kejayaan anda kejayaan saya juga..
 
Ni pic2 katalog dalam bulan ini..akan cuba upload sedikit demi sedikit..
 


Gambar real utk set mm purple


OT Christmas saiz 1.3 ltr, set eco dengan warna dan desingn baru..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Produk Nutrimetics