Karnival Asean Meal

Salam semua.,.

Kali ni entry saya mengenai Karnival Asean Meal yang akan diadakan di Batu 13, Hulu Langat Selangor. Karnival ini akan dianjurkan oleh group kami bersama-sama upline Kak As @ Masniyati. Apa yang ada semasa karnival ini berlangsung adalah Demo masakan, Jualan barang-barang Tupperware sehingga 40%, Cabutan Bertuah, Pendaftaran keahlian dan Games.

Nak hadiah percuma??? Jom beli tiket..Tak mahal pun hanya RM10 sahaja, dan dengan tiket tersebut anda akan dapat bawa pulang produk Tupperware Brands bernilai RM20..WOWWWW.

Ni tiket dia ye,.


Cara nak dapatkan tiket ni mudah saja..anda hanya perlu membuat pengesahan dan pembayaran selewat-lewatnya sebelum 1/3/13. No akaun pembayaran akan saya berikan melalui sms. Caranya taip saya ingin turut serta Karnival Asean Meal pada 3/3/13 dan hantar ke 0132550217.

Setelah pembayaran dibuat saya akan emailkan tiket ni berserta no cabutan kepada anda..MUDAH bukan..Baiklah itu dulu daripada saya ye..(^_^)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenapa MAB tidak perlu KKM?

Penyakit Vertigo - Apa yang perlu kite tahu?

Produk Nutrimetics